gergerg   2017.10.21. 19:45          Válasz kedvescimbor (51) hsz.-re     Olvasás       52  

Csak most jutottam oda hogy végigolvassam ezeket a hozzászólásokt. Minden szó amit leírtál, tökléletesen igaz. Akár én is írhattam volna. Meg is néztem, nem én ítam-e.

 kedvescimbor   2017.10.17. 21:28          Válasz Jana11 (49) hsz.-re     Olvasás       51  

Amelyik nép nem ismeri a múltját, annak nincs jövője. Napoleon megkérdezte miniszterét, hogy mit tegyen a magyarokkal? Azt a tanácsot kapta: Felség! Régi szokásuk a magyaroknak, hogy felnéznek nagyjaikra, és büszkék a múltjukra. Vedd el e nép múltját, és azt teszel velük, amit akarsz!
Ezért lenne fontos, hogy mindenki, kertésztől a suszterig ismerje népének valódi történetét. Nem az iskolában oktatott történelemre gondolok, mert azt minden korban a győztesek írták. Így lettek hun őseinkből kalandozó horda, mi utódok meg finnugorok. :fetreg:
Papp professzor a szívsebész mondja egyik előadásában, hogy azok az emberek akik balesetben elvesztik az emlékező képességüket, a későbbiek során mind belepusztulnak. Ez egy népre is igaz.

 Alibá   2017.10.09. 08:03          Válasz Jana11 (49) hsz.-re     Olvasás       50  

"tegye a dolgát a kertész is a mindennapokban" ;) Suszter maradjon a kaptafánál?? :O

 Jana11   2017.10.08. 20:09           49  

kedvescimbor, valóban a történelem tanulása /régi tanárom tanítása alapján, és már rég szerintem sem/ nem azért van, hogy több száz/ezer éves marhaságokkal vizsgáztassunk és okítsunk fiatal embereket, diákokat. Hanem azért, hogy tanuljunk a múlt hibáiból a jelenben, és lehetőleg ne kövessük el őket újra saját kárunkra. Magyarországon is, még az érdeklődő típusú emberek is csak kapkodják a fejüket a "jelenben" mondjuk az elmúlt 20-30 év történéseinek, kormányainak elvégzett tevékenységéről, az utólagosan megkapott információk alapján történő értékeléskor.
Nincs mese, bizony a jelen történéseiben nem a győri, budapesti, nyíregyházi, vagy szegedi kertész fog állást foglalni, intézkedni a mindennapok során, /nincs is rá lehetősége sokszor az egyénnek. Ugyan,miként és hogy? Életét és munkáját egy viszonylag szúk területi és szakmai, családi körben éli a mindennapokban. Akinek döntést kell hozni a jelenben, véleményt nyilvánítani egy-egy kérdésben, ügyletben, az bizony mindíg a megválasztott politikai erő, és ennek sokszor az elsőszámú képviselője. Minden országban. Németországban is, Usa-ban is, Oroszországban is, Magyarországon is.
Még ha pártszimpátia alapján mondjuk nem is tetszene tapasztalatom szerint mondjuk a jelenlegi magyarországi uralkodó párt, az egyéni beszélgetéseken például 99 %-ban tapasztalatom szerint a magyar emberek elismerik, hogy jól teszi a jelenlegi magyar miniszterelnök, hogy minden eszközzel próbálja korlátozni és megállítani az országra és európára zúduló migráns/katonai áradatot. Soha nem feledem a Keleti pályaudvaron látott fiatalemberek tekintetét...Akik több országon átjöve is halálosan pontosan indultak el erőteljesen masírozva Ausztria és Németország felé, még véletlenül sem Ukrajna vagy Románia irányába..Ez nem lehet a véletlen műve... Szóval tegye a dolgát a miniszterelnök,tegyék a hivatalok és erőszakszervezetek, meg tegye a dolgát a kertész is a mindennapokban.

 kedvescimbor   2017.10.08. 08:37          Válasz Alibá (47) hsz.-re     Olvasás       48  

Igaz, hogy régen is voltak háborúk, de azok olyan háborúk voltak, ahol nyilvánosságra hozták ki az ellenség. Pl. 1552.-ben Dobó tudta, hogy jön a török, megküzdött vele és legyőzte. A jelenlegi háborúról még csak beszélni se szabad, szembeszállni velük öngyilkosság. Merker Kancellárnő meginvitálta őket. Legyetek kedvesek ide fáradni. Átadjuk az országot. Ne legyen semmire se gondotok, utazási költségeteket a Soros féle szervezetek állják. stb. Ha valaki nehezíti a bejutásukat, mint Orbán a kerítéssel, azt az országot pellengére állítják, kinevezik a világ szégyenének. A mostani helyzetben úgy nézne ki 1552, hogy Dobót utasítaná az EU vezetőség a királyon keresztül, ne merje bántani a szegény menekült törököket, hanem biztosítson a várában számukra szállást és gondoskodjon élelmezésükről. Azért ez nagy különbség a régi és a mai világnézet között.
Nagyon sok békés kertészkedő van, aki a lénynek se árt. Miközben békésen kertészkedik, ellopják, eladják a feje fölött a hazáját. Amit észre se vesz, mert annyira bele van bújva a kertjébe, vagy ha észre veszi, azt mondja, én kertész vagyok, mi közöm hozzá? Innen kezdve viszont már nem a mi korosztályunkról van szó, hanem az unokáink jövőjéről. A történelmünk, melyet szintén próbálnak előttünk eltitkolni, bebizonyította a magyar nép hajlamos a felébredésre. Akkor mit mondanak ránk unokáink? A nagyapámé volt az a generáció, amely még a Trianon után megmaradt csonka országot is elkótyavetélte.

 Alibá   2017.10.07. 22:45          Válasz kedvescimbor (46) hsz.-re     Olvasás       47  

Mióta világ a világ, mindig megöltek valakit, mindig rettegett valaki, mindig volt erőszak, és mindig vol aki gyilkolt, akitől lehetett rettegni, aki erőszakot követett el. :@ :'( De mindig voltak békés jámbor kertészkedők is. :thumbup: Az emberi tulajdonságok nem változnak. :fejvaka:

 kedvescimbor   2017.10.07. 21:01          Válasz Alibá (44) hsz.-re     Olvasás       46  

Valóban azt sulykolták belénk, hogy rothad a kapitalizmus. Akkor a hatalom mondta, most meg én mondom a hatalommal szemben. Az mást mond, azt mondja fejlődik, nekünk is kötelességünk követni őket a fejlődés útján. Miközben azt látom, hogy a fejlődésük abban áll, hogy rettegnek a terroristáktól. Mikor lövik le a polgárt a rock koncerten, mikor robbantják fel a metróban, mikor tapossák el kamionnal, mikor erőszakolják meg a lányát? Már erről szólnak a napi hírek, pedig még el se kezdődött az igazi mérkőzés. Egyelőre csak az ellenfél csapatának a bemelegítése zajlik. Na ebből a fejlődésből nem kérek. Szeretnék belőle kimaradni.

 Ragadozo   2017.10.01. 21:16          Válasz Alibá (44) hsz.-re     Olvasás       45  

Én is azt tanultam, vagy 55 éve.
Aztán a nagy kommunista országok nagy hírtelen eltűntek, maradt Kína, Laosz, Vietnam, Kuba, Észak-Korea.
A rothadó kapitalizmus meg fejlődik tovább .....

 Alibá   2017.10.01. 21:06          Válasz kedvescimbor (43) hsz.-re     Olvasás       44  

Nem új amit mondasz. Mikor én diák voltam (60 éve) azt tanultam, hogy 'rothad a kapitalizmus'.

 kedvescimbor   2017.10.01. 15:22           43  

A fejlett nyugatodnak meg vannak számlálva az évtizedei. Azt a háborút, ami jelenleg zajlik, az iszlám és a fekete emberfaj fogja megnyerni. Mert sokkal erőszakosabb, életrevalóbb, szaporább. A fehér európai faj elkényelmesedett, elpuhult, az önvédelmi reflexét kimosta belőle a média. Halálra van ítélve. Mivel mi is hozzá vagyunk láncolva a nyugathoz, mint gályarab a hajóhoz, még belegondolni se merek, mi vár unokáinkra? Légy szíves nézd meg ezt a videót:
https://www.youtube.com/watch?v=e99Qej2Kcdk&t=




 Ragadozo   2017.09.30. 15:39          Válasz kedvescimbor (41) hsz.-re     Olvasás       42  

Nos', én ezen nem fogok vitatkozni, és itt be is fejezem, de azért az én véleményemet is leírom pár sorba egy-két apró példával.

Az '56-os események után a rock and roll királya, Elvis Presley, az egyik koncertjén külön szólt a közönségnek, hogy nyújtsanak segítséget a magyar népnek. Annyira utálták a magyarokat, hogy két hét alatt ez végig futott az egész amerikai országban, és Európában is annyira utálták a magyarokat, hogy nem telt bele egy hónap, az amerikai kezdeményezéshez különböző Nyugat-Európai országokban tucatjával csatlakoztak a szervezetek. Nagyon jelentős mennyiségű támogatás jött létre, amit az akkori kommunista kormány minden erővel minden szinten eltitkolt.

A nyolcvanas években a magyar rendőrség bűnüldözési részlege olyan szinten volt, hogy az angol Scotland Yarddal, a német bűnügyi rendőrséggel, és az FBI bűnügyi részlegével egy szinten emlegették. Nem véletlen csináltak itt Magyarországon FBI akadémiát, csak a rendszerváltás után egyesek személyes üzletet csináltak ebből is, aminek következtében szinte ki is vonult az FBI az országból.

A nyolcvanas években Európában, és az USA-.ban is annyira utálták a magyarokat, hogyha valaki magyar egyetemi diplomával jelentkezett valamerlyik külföldi egyetemre munkaügyben, egyszerűen csak kezet fogtak vele, és már hozzá is láttak a szerződések egyeztetéséhez.
Miközben más országokból jelentkezőknek ajánlásokat, támogatókat, és egyébb referenciákat kellett gyűjtögetniük, ha szerettek volna eredményt elérni.

Lehetne még sorolni tucatjával, és persze lehetne ellen példákkal is dobálódzni, de én szerintem a lényegen ez nem változtat semmit.
Ennyire utálják a magyar népet ..... :(

Bár szerintem csak neked ez a véleményed zsigerből ....

 kedvescimbor   2017.09.30. 14:56          Válasz Ragadozo (40) hsz.-re     Olvasás       41  

A te fejlett nyugatod hűen követik elődjeik jelmondatát: "Ugros eliminandos esse.." elrendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak. (907 Pozsonyi csata jelmondata) Ha mi magyarok semmit se követünk el, már akkor is az 1000 éves zsigerből gyűlölnek bennünket. Ha meg cselekszünk, de nem úgy ahogy a világhatalom szeretné, rögtön támadásba vezénylik a politikusaikat, a médiájukat, a pénzleminősítőiket, az emberjogi civilszervezeteiket. Ennek áll szolgálatában az általad "sokkal fejlettebb és kulturáltabb"-nak nevezett újságírás. Ebbe nem kell belekeverni Orbán Viktort, mert ő ebben csak egy jelentéktelen bábfigura.

 Ragadozo   2017.09.30. 14:08          Válasz kedvescimbor (39) hsz.-re     Olvasás       40  

Én azért nem hiszem, hogy ilyen típusú híreket is politikai manipulációra használnálnak.
Azért nyugaton, vagy az USA-ban ennél sokkal fejlettebb, és kulturáltabb az újságírás a nem politikai jellegű dolgokban.
Nem kell mindent Magyarországhoz hasonlítani, ahol ha egy fityiszes, vagy kdnp-s kitalálja, hogy a szar mostantól világoskék, akkor annak kell lennie az újságokban, a TV-ben, a blogokban, stb, stb..

 kedvescimbor   2017.09.30. 12:42          Válasz Ragadozo (36) hsz.-re     Olvasás       39  

"Azt viszont tudni kell, hogy az USA vezető újságkiadóinak többsége (közöttük a The Washington Post is) éves szinten dollár milliókat költ arra, hogy az újságjaikban megjelenő cikkeik hitelességét ellenőrizzék."
Ezzel az a bajom, hogy maga ez a média, akár csak a többi, mely a hatalom kezében van, nem hogy nem hiteles, hanem maximálisan gonosz és hazug. A kábító hatásukkal, többet ártanak, mint a drogok. Mindig azt írják, amire a gazdáiktól parancsot kapnak. A valóság nem szempont.-

 tgwh   2017.09.27. 21:46           38  

Hoppá, végre valami előrelépés :D legalább már kutatások zajlanak, és hoppá, pont igazolják a krónikákat...
http://hvg.hu/tudomany/20170926_magyar_ostortenet_honfoglalas_hunok_avarok_nyelve_magyar

 tgwh   2017.06.26. 21:12           37  

Na, még egy érdekes videó :D egy külföldi is jobban tudja, mely nyelvekkel rokon a magyar nyelv, és csak egy kicsit lő bakot a videó végén :D a beállítások között át lehet állítani magyarra a feliratot :D

 Ragadozo   2017.04.04. 19:43          Válasz tgwh (35) hsz.-re     Olvasás       36  

Az kétségtelen, hogy a 888.hu eléggé nagyon fityiszes beállítottságú, ráadásul ha jól tudom, a Facebook is letiltotta az oldalukat (nem néztem utána), így aztán eléggé hiteltelennek tűnhet.

Azt viszont tudni kell, hogy az USA vezető újságkiadóinak többsége (közöttük a The Washington Post is) éves szinten dollár milliókat költ arra, hogy az újságjaikban megjelenő cikkeik hitelességét ellenőrizzék.
Ezért akit jobban érdekel a téma, érdemes utána olvasni a cikkben hivatkozott linkekre (na' persze angolul van).
Már csak azért is, mert hivatkozni bárki tud bármire, ráadásul az ott írtakat is több féle módon lehet magyarázni, (főleg ha esetleg arra bazíroznak, hogyí úgy sem néz utána senki).
De ha valaki elolvassa az ottani cikket, észre veheti a különbséget (ha van!).

Mellesleg nem igazán a "számos" oldalakkal van baj!
Tavaly év végén került ki egy frissített lista, amiben 117 konkrét "kamuoldal" van megnevezve, amelyek túlnyomó részt valótlan, vagy álhíreket kreálnak a nézettség növelésére, vagy lájkvadász - hirdetésvadász célból, mellyel jelentős anyagi bevételt tudnak elérni.
A lista természetesen zömében folyamatosan változik, mivel ha már "meleg a helyzet" a sok valótlanság, hazugság, átverés miatt, egyszerűen megszüntetik az oldalt, és létre hoznak helyette egy másikat.


   Álhír - kamuhír oldalak 2016
Ajánlom magamat – ajanlom-magamat.com
Aktív Blog – aktiv-blog.com
Aktív Hírek – aktiv-hirek.net
Bakkecske.NET – facebook.com/bakkecske.net
Best hír – best-hir.com
Bizony – bizony.eu
Boroskóla – boroskola.info
CikkElek – cikkelek.eu
Csak neked – csakneked.info
Csúcshatás – csucshatas.eu, szupcsi.eu
Csumida – csumida.com
Dinamikus – dinamikus.com
Egészséges pont – egeszsegespont.hu
Éljünk szabadon – eljunkszabadon.co.vu
Elképesztő – www.elkepeszto.net
Érdekes hírek – erdekeshirek.info
Exkluzív Videók – exkluziv-videok.com
Extrém blog – extremblog.com
Ez érdekes – ezerdekes.eu
Ezt figyeld – ezt-figyeld.com / ezt-figyeld-blog.com
Ez nem piti – eznempiti.eu
Ezt nézd meg – eztnezdmeg.info / eztnezdmeg-blog.com
Ez zsír – ez-zsir.net
Face Nemzedék – face-nemzedek.com
Figyuzz – figyuzz.net
Fogjunk össze – fogjunkossze.com
Filmhír / Mókamiki – filmhir.net
First Videó – first-video.net
Frankó – franko.info
Frenetikus – frenetikus.com
Globire – globire.info
Gonosz majom – gonosz-majom.com
Hétperc – www.hetperc.com
Hír 24 blog – hir-24.info
Hír 27 – hir27.in
Híradó.top – hirado.top
Hírek online – hirek-online.com
Hírek.TOP – hirek.top
Hírexpressz – hirexpressz.top
Hírjárat – hirjarat.com
Hírkalap – hirkalap.net
Hírkert – hirkert.info
Hírközlő – hirkozlo.com
Hírlexikon – hirlexikon.eu
Hírmadár – hirmadar.com
Hírnap – www.hirnap.info
Hír Online – hir-online.com / hironline24.net
Hírportál – hirportal.info
Hír Start – hir-start.net, hir-start.com (nem összetévesztendő a hirstart.hu-val)
Hírszabadság – hirszabadsag.blogspot.com
Hírtop – hirtop.in
Hírtrafik – hirtrafik.top
Hírvilág – hirvilag.co
HúsosPizza – husospizza.com
Index Blog – index-blog.net
Királyvidi – kiralyvidi.eu
Kiskegyed(-utánzat) – kiskegyed.creatorword.com
Kukucs – kukucs.info
KutyaPisti – kutyapisti.eu
Lájkolj – lajkolj.info
Lapzárta – lapzarta.com
Láttadmár? – lattadmar.eu
Legfrissebb – legfrissebb.info
Legjava – legjava.com
Macskajaj – macskajaj.net
Mai Friss – mai-friss.com
Mai Hírek – mai-hirek.net
Médiavadász – mediavadasz.info
Megdöbbensz – megdobbensz.info
Meglepő – meglepo.info
Meglesem / Hot Pixel – hotpixel.co.vu
Megoszthatod – megoszthato.blogspot.hu
Meteon – meteon.org
Mindenegyben blog – mindenegybenblog.hu / mindenegyben-blog.com / mindenegybenblog.net / mindenegyben-blog.net
Minden egy helyen – mindenegyhelyen.info
Mulató – mulato.info
Mókavilág – mokavilag.com
Móricka meg piskóta – morickamegpiskota.housefmradio.eu
Nagy alku – a-nagy-alku.com
Nagyonjoo – nagyonjoo.com
Napi Friss – napi-friss.com
Napi Hír – napi-hir.net
Napi humor – napi-humor.hu
Napi Média – napi-media.com
Napi Migráns – napimigrans.com
Napi Trend – napitrend.blogspot.hu
NaturaHírek – naturahirek.com
NetBetyár Blog – netbetyar.me
Netextra / Érdekes világ – netextra.hu, erdekesvilag.eu (nem összetévesztendő az erdekesvilag.hu oldallal)
NetHír – nethir.eu
Nyaralok.net – nyaralok.net
Organikusok – organikusok.blogspot.hu
Origo Blog – origo-blog.com
Origo Hírek – origo-hirek.net / origoblog.net
Pályázatfigyelő – palyazatfigyelo.info
Pletyka – pletyka.eu
Plusz Café – pluszcafe.hu
Pöpec – popec.net
Segíthetek – szupertanacsok.blog.hu
Skubizd – skubizd.info
Szabadon Ébredők – szabadonebredok.info
Tények Online – tenyek-online.com
Tricikli – tricikli.com
Tudás Fája – tudasfaja.com
Tudnodkell – tudnodkel.blogspot.com
Új Világtudat – ujvilagtudat.blogspot.hu
xCore Blog – www.xcore.in
Vakarék – vakarek.info
Vattacukor – vattacukor.net
Vicces-humoros – vicces-humoros.com
Vidámság – vidamsag.postr.hu
Videó Bázis – video-bazis.com
VideoJohny – videojohny.eu
Videó Perc – www.video-perc.net
VideoPista – videopista.eu
Világ helyzete – vilaghelyzete.blogspot.com
Világpolgár – vilagpolgarok.blogspot.hu



:)

 tgwh   2017.04.04. 15:27          Válasz Mr Eggs (34) hsz.-re     Olvasás       35  

Na ez az, valahol írták hogy ami ,,számos'' weblap, az már gyanús :D de pont Rád gondoltam, hátha elolvasod a belinkelt cikkeket :wave: :dejo:

 Mr Eggs   2017.04.04. 09:17          Válasz tgwh (33) hsz.-re     Olvasás       34  

Ha a 888 on van akkor több mint kérdéses. Azt sem hiszem el nekik amit kérdeznek.

 tgwh   2017.04.03. 21:14           33  

Úgy látszik csak nem nyugszik a téma, nem néztem hirtelen jobban utána, de elég hivatalosnak hangzik a kutatás, amiről eddig még nem is tudtam...
Különösen az utolsó mondatok érdekesek. Meg ugye a fő kérdés, hogy mennyire ,,hivatalos'' és hiteles a cikk maga.
https://888.hu/article-magyarorszagi-regeszeti-leletek-vizsgalata-jelentosen-megvaltoztathatja-a-hunokrol-eddigi-ismert-tortenelmi-kepet

 tgwh   2017.01.28. 17:55           32  

Na pont ezért kellene valami egységes valami, de nincs.
Aztán jönnek a cikkek, és a nagy meglepetés, hiszen 15 évvel ezelőtt úgy tanultuk, hogy barbárok voltak az ősök. Már ott sem stimmelt, mert elkezdték felsorolni, mit hoztunk magunkkal, és hát ezek alapján pont Európa tűnt barbárnak...
Utána ahogy cseperedtünk, egyre inkább feldühített, hogy a nyugati krónikaírók hiteles források, míg a magyar krónikások nem... és pont ettől estek át sokan a ló másik felére, mondván Atlantisz is magyarokkal volt tele, meg úgy általában minden földrészen ott voltak a Vénuszról jött ősök...

 gergerg   2017.01.28. 08:37          Válasz kedvescimbor (30) hsz.-re     Olvasás       31  

Persze, ezt lassan mindenki tudja, viszont pont azért nem tud összeállni a dolog, mert sokan átesnek a ló másik oldalára. Néha olvasok megkökkentő dolgokat, amik legalább akkora marhaságok mint a ma tanitott történelem.

Ahhoz hogy a ma tanitott történelmet meg lehessen cáfolni, olyan egységes és minanki által támogatott alternativát kell felállitani, ami valóban a tényeken alapul, bizonyithatóan, a többitől meg el kell határolódni. Úgy talán nem menne a gyerek a fürdővizzel együtt.

 kedvescimbor   2017.01.28. 04:46          Válasz gergerg (28) hsz.-re     Olvasás       30  

A probléma nem a megközelítéssel van, hanem azzal, hogy erőszakkal ránk kényszerítik a történelemhamisítók azt, amit gazdájuk megparancsol nekik. Világméretben megy a történelemhamisítás. Erre mondok egy jó példát:
Ha rákerestek a Nagy Károlyra, erre a Wikipédia a következőket írja:
„ Államát nagy mértékben kiterjesztette, egyesítve Nyugat- és Közép-Európa nagy részét, létrehozva ezzel a Frank Birodalmat. Lombardia királyává koronáztatta magát, majd 800. december 25-én III. Leó pápa a karácsonyi misén Rómában a fejére helyezte a császári koronát, ezzel „római császárrá koronázta őt…”
Ennek csak egy szépséghibája van. Ez így nem igaz. Betoldottak Heibert Illig német kutató szerint 300 évet a történelembe, ezzel meghamisítva a magyar múltunkat is.

Akit érdekel hogy érinti ez a magyar történelmet, itt olvashat róla:

Minden nagy királyunk tartott krónikaírót. Ezeket a krónikákat rendre azzal tették a hivatalos tudósok nevetségessé, hogy nem passzolnak az évszámok. Persze hogy nem, ha a hivatalos állásponttal vetik össze, ami hamisított. Így gyártanak maguknak a környező országok hamisított történelmet. Nekünk magyaroknak meg nem kéne gyártanunk, hiszen több ezer éves múltunk van, de elveszik tőlünk, mert hagyjuk.

 tgwh   2017.01.27. 18:43          Válasz gergerg (28) hsz.-re     Olvasás       29  

Na most normál országban pont hogy kutatják a folyamatot, csak hát ugye itt nem az a szokás... itt is rokonságról meg átmenetről beszélnek.

 gergerg   2017.01.27. 18:24          Válasz tgwh (27) hsz.-re     Olvasás       28  

Én ott érzem a legnagyobb hibát hogy mindenáron úgy akarjuk megközeliteni a dolgot, hogy visszafelé gondolkodva magyarnak tituálunk mindent. Tehát nem helyes (szerintem) azt mondani hogy itt többezer éves leletek vannak, meg azt sem hogy a magyar az ősnyelv, hanem hogy azok akiket most magyarnak neveznek őrizték meg leginkább az ősnyelvet, és a hagyományokat.

 tgwh   2017.01.27. 14:42          Válasz Lactarius (26) hsz.-re     Olvasás       27  

Már pedig a finnugor elmélet ugrott. Már pedig az is biztos, hogy semmiféle másegyéb új elméletről nem hajlandóan még beszélgetni sem a begyepesedett finnugor elmélet hívői... az is tuti biztos, hogy akárhol ásol, valami lelet elő fog kerülni.
Inkább az arányokat kellene megfigyelni, mert a tipikusan magyar régészeti leletek bizony túl sok helyen kerülnek elő ahhoz, hogy az évezredes folytonosságot vagy a kettős honfoglalást el lehetne vetni.
Ezek alapján márpedig én inkább hiszek tudósok, régészek, kutatók által alátámasztott új elméleteknek, mint az ezer sebből vérző hivatalos, és nagyon titkolt, szűkszavú tankönyvi verziónak.

 Lactarius   2017.01.27. 14:19          Válasz tgwh (20) hsz.-re     Olvasás       26  

Ezt mondom én is. Korántsem biztos, hogy a szkíta-hun vonalnak van igaza. És ehhez nem kell "idegenszívűnek" lenni.

 kedvescimbor   2017.01.26. 23:07          Válasz tgwh (23) hsz.-re     Olvasás       25  

Kismegyeri csata, de a történet írás Győrhöz való közelsége miatt Győri csataként ismeri. A Párizsi diadalíven melyre a győztes csatákat vésték Győr szerepel az akkori nevén.

 kedvescimbor   2017.01.26. 22:59          Válasz Mr Eggs (22) hsz.-re     Olvasás       24  

A győri csata a Habsburgok bulija volt. A csatát ők bukták el a vezetésük sorozatos hibái miatt. A magyar nemesség csak szenvedő résztvevője, mondhatnám ágyútöltelék volt. A csata után nem sokára Napóleon kivonult, így az nem okozott túl nagy tragédiát az ország számára.

 tgwh   2017.01.26. 21:45          Válasz Mr Eggs (22) hsz.-re     Olvasás       23  

Nem emlékszem hogy tanultuk, de nem győri, hanem valami más közeli település neve szerepelt, és nem egyértelmű volt a francia győzelem, vagy tudom is én már hogy volt...
Egyik első kérdés, hogy miért pont a kalandozások egyetlen vesztes csatáját említi a történelemkönyv? A hivatalos válasz szerint azért, mert ez után fejeződtek be a kalandozások, ez volt tehát a legfontosabb. Már akkor sem értettem, hogy Istvánig kb. egy órai tananyag a magyar történelem, miközben hónapokig tanultuk a görögöt vagy a rómait, de talán még a pun háborúk sem fértek bele egy órába... és ez már az új rendszer volt, amikor is egyenlő arányban tanultunk nemzetközi, és magyar történelmet...

 Mr Eggs   2017.01.26. 20:51          Válasz kedvescimbor (21) hsz.-re     Olvasás       22  

Érdekes én azt hittem az egyetlen csatában ami a Magyarországon történt( Győri csata) pofán verte a Magyar "nemesség" csapatait.

 kedvescimbor   2017.01.26. 20:25          Válasz Lactarius (18) hsz.-re     Olvasás       21  

A többség az iskolában tanultak alapján gondolkodik. Az iskolai történelemkönyveket azok az idegenszívűek írják, akik szeretnék eltörölni a magyarság történelmét. Mert amelyik nemzet nem ismeri a történelmét, az olyan mint az amnéziában szenvedő ember. Papp professzor, a szívsebész mondja, hogy minden olyan balesetet ért ember, aki amnéziába esik, a balesetet túlélheti, de az amnéziát addig senki se élte túl. Már Napóleonnak is azt tanácsolták, hogy a magyarokat úgy lehet legyőzni, ha elveszik tőlük a történelmüket. Azóta egyfolytában megy a történelemhamisítás. Amelyik tudós nem ért egyet a Tudományos Akadémia finnugor baromságával, azt kiközösítik, el lehetetlenítik:



Nagyon sok előadás van a you tube-n, azon előadóktól, akik nincsenek elkötelezve a hatalom elvárásának:


 tgwh   2017.01.26. 19:03          Válasz Lactarius (18) hsz.-re     Olvasás       20  

Na ez az, egyetlen egy dolgot mondanak csak határozottan, amit már vagy 10 éve visszavontak a finnek, miszerint rokonyok vagyunk nyelvészetileg :D
Személy szerint mi úgy 15 éve csak nagy ködösítést tanultunk, és azóta sem változott a helyzet. Nagyon apró betűvel le volt írva a kettős honfoglalás elmélete, hogy egyes kisebb csoportok lehetségesnek tartják...
Ha a konkrét tárgyi bizonyítékok igazat adnak a cikknek, akkor helyes az elmélet. Nem biztos hogy annak van igaza, aki többedmagával kiabálja ugyan azt.

 gergerg   2017.01.26. 16:21          Válasz tgwh (17) hsz.-re     Olvasás       19  

Olvastam már jobbat is. Az biztos hogy nagy a ködösités, és az is hogy pattogva igazat mondani sokkal kevésbé hihető mint szép nyugodtan, tömören, szűkszavúan hazudni. Sajnos sokan pattogva keresik az igazságot.

 Lactarius   2017.01.26. 14:17          Válasz tgwh (17) hsz.-re     Olvasás       18  

És miért ennek hiszel, ha a többség meg az ellenkezőjét mondja?

 tgwh   2017.01.25. 19:39           17  

Csak az a biztos, hogy nagy a zavar :D már az iskolában úgy tanultuk, hogy hát vagy izé vagy mizé :D

http://szekelyfold.ma/hirek/ujra-kell-irni-a-tortenelmet-a-hun-szekely-magyar-rokonsag-bizonyitekai

 tgwh   2016.08.28. 15:54          Válasz Mr Eggs (15) hsz.-re     Olvasás       16  

Sokszor szúrnak rozsdás szeget a növényekbe, állítólag használ is :)

Most egy kalocsai cikkbe botlottam bele, betesszük azt is a megőrzendők közé :)
http://sokszinuvidek.24.hu/otthon-keszult/2016/08/09/ismerd-meg-a-kalocsai-himzes-motivumait-es-jelentesuket/

szer.: meg akkor már ezt a blogot is, esős napokon tervezem elkezdeni az olvasását:
http://julianusbaratai.blog.hu/page/3

 Mr Eggs   2016.04.28. 16:05          Válasz tgwh (14) hsz.-re     Olvasás       15  

amikor 13:33 nál megemlíti a szerves vas fogalmát akkor abba hagytam

 tgwh   2016.04.25. 18:58           14  

Egy kis gyógynövényismeret:

 tgwh   2016.03.22. 16:18           13  

 wogboy   2016.01.22. 12:43          Válasz tgwh (11) hsz.-re     Olvasás       12  

Szia!

"Hosszabb írás a vályogházak építéséről:"

Nekem mindig tetszettek, de itt élve már csak álmom lehet, mert a trópikus élet része a termeszek, és a szalmát imádják, hogy akadna a torkukra! :-D

Katt ide, és ezek a csendes bontók! :-D

https://www.google.com.au/search?q=photos+of+termite+damage&sa=X&biw=1680&bih=941&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ved=0ahUKEwiml4arq73KAhXFdqYKHWdKBckQsAQIGg 

 tgwh   2016.01.21. 19:57           11  

 wogboy   2016.01.20. 10:30          Válasz tgwh (9) hsz.-re     Olvasás       10  

Szia!

"Egy kis összefoglaló."

Nekem is tetszenek a régi szakmák, de az idő eljárt felettük, mert mint megélhetést, nem lehet űzni, és az igény sem épülhet újra, amíg ezt az életet élni tudjuk!

Ha majd megint szükség lehet, akkor minden visszájára fordul, és az élet kezdőthet elölről!

Szép napot!

 tgwh   2016.01.19. 18:38           9  

 wogboy   2015.12.30. 10:36          Válasz hozzaszolo (7) hsz.-re     Olvasás       8  

Szia hozzaszolo!

"Nem tudom ti ismertétek-e a konyhai tűzhely csikótűzhely változatát?"

Soha nem hallottam, és érdekes lehetett!

Katt ide! - https://www.google.com.au/search?q=csik%C3%B3t%C5%B1zhely+%C3%A9p%C3%ADt%C3%A9se&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiO1KGKpIPKAhUlF6YKHUY8B-UQsAQIGw&biw=1344&bih=684 

 hozzaszolo   2015.12.29. 10:57          Válasz wogboy (6) hsz.-re     Olvasás       7  

Nem tudom ti ismertétek-e a konyhai tűzhely csikótűzhely változatát? Gyerekkoromban több helyen ilyet használtak. Az volt a lényeg, hogy a tűzhely füstcső felőli része magasabb volt és abban volt kialakítva a sütő.

 wogboy   2015.12.25. 01:40          Válasz tgwh (4) hsz.-re     Olvasás       6  

Szia twgh!

Most értem csak ide, és érdekes olvasmányokat tettél be!

"Takaréktűzhely:"

Ez nálam a gyerekkori emlék, és most vennék én is - az sem okos, aki a trópuson élve, ilyenről álmodozik! -, ha itt is árulnák!

"Kemence:"

Ebben is volt részem, és a kuckó volt az álomvilágom, hiszen ott aludtam el sokszor!

Szép ünnepi napokat!

 tgwh   2015.12.20. 21:26           5  

 tgwh   2015.11.02. 20:43           4  

 tgwh   2015.08.22. 22:13           3