Hogy védekezzünk a Kökény díszbogár ellen? Terra Lotto Jackpot:
1600 terra    
Minden kérdés egy téma, egy konkrét kérdés. Mellőzzük a beszélgetést, arra ott a többi téma. Kérdeznek, válaszolnak, ellenvéleményt írnak.
  2016.05.23. 09:42  Hozzászólás  Válasz alex (4) hsz.-re     Olvasás  
  •   5   


---
 
Nem tudom mi az a paláver, de remélem nem az amire gondolok.
Már mindegy, mert hetek óta nincsenek.
Jobbára Április az ő idejük,néha május eleje.
Sose permeteztem még. Én félek a vegyszerektől. Ráadásul teljesen kezdő vagyok.

-Az is érdekelne,hogy mi az oka annak,hogy feltűnik ott ahol sosem volt .
-Máshol,másoknál van-e? A neten csak egy-két kérdést találtam,hogy másoknál is gondot okoz. Vagy kevés helyen van vagy nem kérdeznek az emberek,
-A környéken máshol miért nincs? Nem terjeszkedik? Ott marad ahol jól érzi magát?
-Ugye a gyökérben élősködik. Be lehet locsolni a fát valamivel amitől elpusztul vagy csak a kifejlett rovart lehet megölni?
-Ha éveken keresztül permetem és gyilkolom az imágókat akkor kiirthatom őket vagy akkor is marad a gyökerekben elég pajor?
-Ha máshonnan odataláltak hozzám akkor másnál miért nincs?
-Lehet,hogy egy konténeres fával hoztam be ? Miért nem terjeszkedik tovább?
-Lehetséges,hogy a gyökér rágásuk miatt nőnek lassan a fák?
és
-Elpusztulhatnak ettől a fák?
 


  2016.05.21. 17:25  Hozzászólás  Válasz csehrigo (3) hsz.-re     Olvasás  
  •   4   


---
 
Nálam nincsenek. De ha lennének, nagyon rövid időn belül inszekticides permetezéssel megszabadulnék tőlük. Nem igaz, hogy egy rágó kártevőtől ne lehetne megszabadulni.
Permeteztél már? Vagy csak az internetet meg a fórumokat bújod és vered a palávert?
 


  2016.05.21. 07:49  Hozzászólás  Válasz alex (2) hsz.-re     Olvasás  
  •   3   


---
 
Köszönöm.
Ezt olvastam már.
Annyit nem lehet összeszedni,hogy ne maradjon belőle.
Az a kevés is lerakja a petéket.
A gyökérrágással mekkora kárt okoznak? Később elpusztulhat tőle a fa?
Nálad is vannak?
 




  2016.05.20. 11:21  Hozzászólás